Maj og 20 grader
Pludselig sagde temperaturen 20 grader på en lørdag og der var udsigt til lige så godt vejr dagen efter. Når det sker i starten af maj i en weekend, så er der ikke andet at gøre end pakke fiskegrejet og komme afsted. Turen gik til en lokal sø og vejret betød jeg kunne gå i tshirt hele den første dag/aften. Det var skønt. Desværre blev der ikke fanget nogen fisk, men hvad gør det når man nyder så meget at være afsted. Tjek evt video’en herunder for at se lidt stemningsklip fra turen




Nye kommentarer